Office Manager / Administratief Medewerker
Nonius Hospitality Technology B.V.
Almere, NL
4 dagen geleden
source : nationale vacaturebank

REF : ADS2105BX

FUNCTIE : Office Manager / Administratief Medewerker

LOCATIE : Almere - Nederland

Over Nonius

Door meer dan 16 jaar ervaring en ontwikkeling van technologische producten voor de hospitality zijn er een of meer producten in meer dan 330.

000 kamers wereldwijd te geïmplementeerd. Dit zijn hotels van de meest gerenommeerde internationale ketens maar ook aan iconische onafhankelijke hotels.

Met 11 dochterondernemingen in EMEA en Amerika, en een uitgebreid netwerk van servicepartners, is Nonius toegerust om wereldwijd hotelgroepen, lokale ketens en onafhankelijke hotels te bedienen.

We brengen onze technologie ook naar markten zoals resorts, appartementen, winkelcentra, healthcare, maritime sector en sport- en leisure-faciliteiten.

Functieomschrijving / specificatie

Wij op zoek naar een professional die de rol van Office Manager / Administratief Medewerker op zich neemt. Je maakt deel uit van een internationaal team van collega's.

De standplaats is het kantoor van Nonius te Almere.

Verantwoordelijkheden / taken

  • Beantwoorden en afhandelen van telefoongesprekken;
  • Plannen en organiseren van afspraken;
  • Onderhouden van correspondentie per email en brief.
  • Assisteren bij de voorbereiding van rapportages aan de lokale vestiging en het hoofdkantoor;
  • Administratiesysteem onderhouden waaronder archiveren, factureren, fiscale documenten, onkosten, etc.;
  • Bijhouden en toezien op het kantoorbeleid en de procedures;
  • Voorraadbeheer en rapporteren volgens de normen van Nonius HQ;
  • Boeken van zakelijke reizen en bijkomende zaken voor teamleden;
  • Welkom heten van bezoekers aan het kantoor.
  • Waar we naar op zoek zijn :

  • Passie voor office management, een geweldige teamspeler en een sterk gevoel voor werkethiek, verantwoordelijkheid en betrokkenheid;
  • Middelbare school diploma; aanvullende kwalificatie als administratief medewerker of secretaris is een pluspunt;
  • Ervaring en / of opleiding tot administratief medewerker of kantoor administrateur;
  • Kennis van office management systemen en procedures;
  • Vaardigheid in MS Office (met name MS Excel en MS PowerPoint) en / of Google Workspace;
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
  • Sterke organisatorische vaardigheden met het vermogen om te multitasken;
  • Vloeiend in Nederlands en Engels.
  • We waarderen extra

  • Ervaring in de Hospitality branche;
  • Ervaring met bedrijven in de technologiesector;
  • Boekhoudkundige opleiding / ervaring;
  • Beheersen van de Franse taal.
  • Wat we bieden

  • Uitzicht op een vaste aanstelling bij een bedrijf dat jaar op jaar duurzaam groeit;
  • Competitief salarispakket;
  • Pensioenregeling;
  • Doorgroeimogelijkheden in een dynamische omgeving;
  • Training in interne tools en procedures;
  • Comfortabele werkomgeving en een belangrijke schakel in een multicultureel en gedreven team.
  • ContactgegevensStuur uw CV, bij voorkeur in het Engels, naar jobs noniussoftware.com met referentie ADS2105BX.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier