Ambulant Office Assistant
Trots
Amsterdam, NL
33 dagen geleden

Functie eisen :

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2-3 jaar recente ervaring als receptionist of een soortgelijke functie;
  • Uitstekende beheersing van Outlook en Word (agendabeheer, afhandelen e-mail, bijhouden van bellijsten en draaiboeken);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift.
  • Over jou :

  • Je hebt een professionele en pro-actieve houding;
  • Het is voor jou geen probleem om te communiceren met collega’s uit verschillende lagen van de organisatie;
  • Je hebt grote affiniteit met hospitality en een facilitair zintuig, je bent je collega’s een stapje voor als het gaat om orde, netheid en hospitality!
  • Je bent beschikbaar voor 16 - 32 uur per week (je werkt veelal tijdens kantoortijden tussen 7.00 20.00 uur.
  • Flexibel : Je bent inzetbaar voor 4 werkdagen per week (bij een dienstverband van 16 - 24 uur per week) of voor 5 werkdagen per week (bij een dienstverband van 32 uur per week).
  • Je ontvangt op vrijdag een rooster voor de komende week, deze kan gedurende de week worden aangepast. Het is belangrijk dat je flexibel en ad hoc ingezet kan worden om bijvoorbeeld jouw collega bij afwezigheid te vervangen;
  • Rijbewijs B is een must en je vindt autorijden heerlijk!
  • TROTS biedt jou :

    Wij bieden een contract voor 16 tot 32 uur per week voor de duur van een halfjaar (uitzicht op vast dienstverband ). Het salaris bedraagt €2000,-

    tot €2600,- bruto per maand op basis van 40 uur per week. Het salaris is afhankelijk van leeftijd, ervaring en opleiding.

    Je vult wekelijks je gewerkte uren digitaal in en je salaris wordt 4 wekelijks uitbetaald.

    Wij gaan voorafgaand aan jouw dienstverband met jou in gesprek over hoe jouw ideale werkweek eruit ziet. Geef je de voorkeur aan een vaste vrije dag per week waarop we je nooit inplannen?

    Deze afspraken zijn mogelijk bij een contract van 24 uur per week. Wij vragen flexibiliteit van jou maar geven dit zeker ook terug! Daarnaast bieden wij een BHV cursus aan, en is er ruimte voor coaching on the job op hospitality gebied.

    Teambuilding, persoonlijke aandacht en een goede werksfeer, dat vinden wij belangrijk!

    TROTS is een landelijk opererend bedrijf binnen de facilitaire dienstverlening. Wij bieden o.a. dienstverlening aan binnen de Ontvangst Services, Technische Services, Huisvesting Services en Facilitaire servicedesk.

    Bij TROTS kom je te werken in een omgeving waarin jouw ideeën zeer op prijs worden gesteld, waar je trots kunt zijn op jezelf, je collega’s en opdrachtgevers.

    Enthousiast?

    Wij ontvangen graag jouw CV met motivatie en foto.

    Wil je meer weten over deze vacature? Neem contact op Marleen Werkhoven (Recruiter) op 06-12974388.

    De selectie procedure is als volgt :

    Trefwoorden

    Receptionist, Receptioniste, Receptie, gastvrouw, gastheer, host, hospitality, part-time, oproep, ambulant, regio receptionist, office assistent, office, administratie, administratief, secretaresse.

    Solliciteer direct

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier