Customer Service Medewerker
Flexibility
Harderwijk, NL
1 dag geleden

Voor onze opdrachtgever waar geen dag hetzelfde is zijn wij op zoek naar een communicatief sterke

Customer Service Medewerker

Voor onze opdrachtgever in Harderwijk zijn wij op zoek naar een Customer Service Medewerker voor 40 uur in de week. Jij gaat de klanten optimaal helpen door hen te adviseren, informatie te geven, orders aan te nemen, deze administratief te verwerken en de facturen aan te maken, zodat de operationele doelen behaald worden.

  • Je bent het aanspreekpunt voor de klanten, zowel in Nederland als in België, Duitsland en overige landen.
  • Adviseren en informeren van de klant tijdens de bestelling over onder andere de gevraagde en aanverwante artikelen, acties en promoties.
  • Accurate en snelle invoer en verwerking van orders zodat de juiste informatie beschikbaar is voor de orderverzameling teneinde de orders binnen de gestelde termijn te kunnen afhandelen.
  • Genereren van facturen volgens de gegevens van de verzonden paklijst en zorgdragen voor verzending van de factuur binnen de gestelde termijn.
  • Het aannemen en doorverbinden van telefoongesprekken en het gastvrij ontvangen van gasten aan de Receptie.
  • Het verwerken van klantinformatie in AFAS.
  • Dagelijkse controle op en rapportage aan directie en leidinggevenden in zake de stand van zaken m.b.t. orders die niet binnen 24 uur verzonden kunnen worden, alsmede informeren van afnemers en overleg met hen in zake de status van hun orders voor zover nodig, teneinde de klanten optimaal van dienst te zijn.
  • Het klaarmaken en verzenden van mailings.
  • Afhandeling van klachten. Je neemt de klacht aan (telefonisch, per mail etc), coördineert en handelt de klacht af.
  • Periodiek rapporteren over gerealiseerde omzet, klachten en activiteiten.
  • Het verwerken van inkomende en uitgaande e-mails en post.
  • De werkruimte, receptie en diverse vergaderruimtes netjes, opgeruimd en representatief houden.
  • Het kunnen vervangen van de Customer Service & Operations Manager op logistiek gebied.
  • Kortom een veelzijdige functie waardoor je dag voorbij vliegt!

    Wat vragen wij

  • Zeer klantvriendelijk en servicegericht.
  • Representatieve en professionele werkattitude.
  • MBO werk- en denkniveau.
  • Je bent accuraat, vriendelijk, flexibel, geordend en collegiaal.
  • Kennis van Excel en andere Microsoft Office programmas.
  • Kennis van en ervaring in het gebruik van orderverwerking en CRM systemen zoals AFAS is een pré.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van de Duitse en Franse taal is een pré.
  • Het beantwoorden van eenvoudige vragen van afnemers over de producten. Bereidheid om hiervoor interne cursussen of trainingen te volgen.
  • Snelheid en accuratesse tijdens het werken.
  • Het kunnen vervangen van de Customer Service & Operations Manager op logistiek gebied.
  • Een prettige telefoonstem.
  • Wat bieden wij

    Wij bieden een zeer afwisselende baan binnen een leuk en dynamisch bedrijf waar geen dag hetzelfde verloopt!

    Ben jij graag met mensen in contact én laat jij je niet snel gek maken? Dan maken wij graag kennis met jou! Stuur jouw motivatie en cv naar harderwijk flexibility.

    nl. Heb je nog vragen, neem dan contact op met Trude van Esveld via 0341-701442 / 06-57729532 (di,wo,do) of Amarens Rijkmans via 06-51221701.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier