Financial Controller
Apollo & Leonardo Hotels Support Office
Amsterdam
1 minuut geleden

Als Financial Controller zal jij je focussen op alles rondom de financiële administratie van diverse hotels binnen onze keten.

Jij zult onze Financial Director ondersteunen in diverse projecten en meehelpen met het verbeteren van de bedrijfsvoering.

Jij onderhoudt het contact met externe accountants ter behoeve van de audit en bent verantwoordelijk voor het opstellen en analyseren van de P&L’s van de grootste hotels binnen onze keten.

De standplaats voor deze functie is het kantoor van onze Support Office bij Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark. Daarnaast bezoek je ook regelmatig je collega s in de andere hotels.

Jij zult (een deel van) jouw team intensief begeleiden en werkt ook nauw samen met onder andere de Assistant Financial Controllers.

Daarnaast rapporteer jij direct aan de Financial Director. Tevens heb je ook intensief contact met de Hotel Managers en de andere afdelingen binnen het Support Office om te zorgen dat alle financiële zaken in orde zijn.

Geen dag is hetzelfde als Financial Controller!

WAT MAAKT JOU DE PERFECTE KANDIDAAT?

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie. Ervaring in de hotellerie? Dat is een mooie pré!
  • Jij hebt ervaring in het voorbereiden van periodieke afsluitingen en het opstellen van Managementrapportages.
  • Jij bent gemotiveerd en verliest nooit het resultaat uit het oog.
  • Jij hebt feeling voor gastvrijheid én met cijfers.
  • Jij weet alles van hotelsystemen en boekhoudsystemen.
  • Jij spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.
  • Jij bent in principe fulltime beschikbaar, maar 4 dagen is bespreekbaar.
  • SUPPORT OFFICE

    Een jonge, frisse, eigenwijze hotelketen, die het nét wat anders aanpakt. Dat is Apollo & Leonardo Hotels. Een no-nonsense werkwijze is wat ons kenmerkt.

    Apollo & Leonardo Hotels opereert in de Benelux en beschikt over 16 hotels. De medewerkers van ons Support Office voeren werkzaamheden gerelateerd aan hun discipline uit voor al deze hotels.

    Zowel Sales, Marketing, Revenue, Finance en Human Resources zijn gecentraliseerd en werken overkoepelend voor de hotels in de Benelux.

    Een vaste werkplek? Daar doen wij niet aan! De medewerkers van deze afdelingen bezoeken regelmatig de verschillende hotels en werken zo nu en dan in het kantoor van Support Office bij Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark.

    Geen dag ziet er hetzelfde uit en dat maakt het werk afwisselend en uitdagend!

    WAT KRIJG JIJ VAN ONS (NAAST EEN FIJN TEAM NATUURLIJK)?

  • Momenteel bieden wij nog meer arbeidsvoorwaarden! Zoals 15% weekendtoeslag en 70% tegemoetkoming in de reiskosten als je verder woont dan 10km van je werk.
  • Een keer overwerken? Dit kan worden uitbetaald, maar je mag het ook opsparen om extra vrij te zijn.
  • Leergierig? Daarvoor hebben wij trainingen van het Leonardo Development Lab!
  • Ambitieus? Bij ons kan je werken aan je persoonlijke ontwikkeling én doorgroeien!
  • Wij vinden jouw gezondheid belangrijk! Daarom kun jij 24 / 7 terecht bij Open Up, het online platform voor mentale gezondheid.
  • Gek op korting? 'See the world' met onze wereldwijde kortingsregeling.
  • Én geniet van een overnachting met diner en ontbijt in het hotel waar jij werkzaam bent tijdens jouw Weet Waar je Werkt experience!
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier