ICT Support - Maastricht - Medior
iSense ICT Professionals
Maastricht, NL
1 dag geleden
source : ICTerGezocht.nl
-

Werk jij graag in een variërende functie waarbij je in contact staat met diverse afdelingen? Ben jij daarnaast toe aan een functie die wat minder in de operatie zit maar wat meer gericht is op overkoepelende ondersteuning binnen IT? Lees dan deze vacature!

  • Je bent de spil tussen diverse afdelingen en externe leveranciers als het gaat om lopende IT incidenten en projecten;
  • Je vervult een ondersteunende rol op het gebied van projecten, waaronder voortgangbewaking, prioritering, het beheren van planningen en het totale projectenoverzicht;
  • Je richt je op incident- en problemmanagement;
  • Je denkt mee over procesverbetering;
  • Je stelt rapportages op en ziet er op toe dat dit door anderen wordt gedaan binnen IT projecten.
  • Functie-eisen :

  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie of hebt een goede motivatie om deze stap te zetten, bijvoorbeeld vanuit IT servicedesk ervaring;
  • Je hebt ervaring met incidentmanagement;
  • Je voelt je prettig in een dynamische functie waarbij je schakelt met diverse partijen en een goede communicatie erg belangrijk is;
  • Je herkent jezelf in de volgende eigenschappen : procesdenker, proactief en gestructureerd;
  • Je kunt omgaan met vrijheid en ziet het als een uitdaging dat de functie nog deels zelf vormgegeven kan worden.
  • Bedrijfsomschrijving :

    Voor een organisatie in Noord-Limburg zijn wij op zoek naar een Supportmedewerker Informatievoorziening die fungeert als schakel tussen diverse afdelingen / betrokkenen, waaronder de servicedesk en externe partijen.

    De organisatie bestaat uit duizenden medewerkers en meerdere locaties. De IT afdeling bestaat uit diverse subteams met daarbinnen de servicedesk, functioneel applicatiebeheer, IT adviseurs en service delivery managers.

    Het server-, netwerk- en technisch applicatiebeheer hebben zij bij externe partijen belegd. Als Support Medewerker Informatievoorziening werkt je in het support team waar o.

    a. incidentmanagement, problemmanagement en projectondersteuning geregeld worden. Jij bent in deze rol de spil tussen diverse partijen.

    Je schakelt met de interne servicedesk over incidenten en storingen, je bewaakt het proces, draagt zorg voor een goede communicatie en denkt mee over het verbeteren van processen.

    Ook ondersteun je IT projecten. Dit betekent dat je de voortgang bewaakt, meedenkt over planning en resources en je beheert de projecten die op stapel liggen voor het komende jaar.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier