Financieel Administratief medewerker
Olympia
VELDHOVEN
15 uur geleden

Bedrijfsomschrijving

Dynamisch, gezellig en kleinschalig bedrijf in het centrum van Eindhoven. Deze groeiende organisatie is een intermediair tussen energieleveranciers en zijn klanten.

Iedereen is collegiaal en er heerst een open sfeer. Jouw collega’s houden van hard werken maar er is altijd tijd op vrijdag voor een gezellige VRIJMIBO! Het is een jong, avontuurlijk team en staat altijd open voor nieuwe ideeën.

Kortom, een onwijs tof bedrijf om voor te werken! Ze zijn goed te bereiken met het openbaar vervoer maar ook met de auto, je kunt namelijk gratis parkeren in de parkeer garage van het pand waar ze zitten gevestigd.

Functieomschrijving

Debiteuren en crediteuren helemaal op orde? Alle kosten nog goed boeken, nog even die ene leuke partner bellen die een financiële vraag heeft en dan sluit jij tevreden jouw laptop.

Klinkt dit als een zin uit jouw toekomstige baan? Lees dan verder!

Als financieel administratief medewerker zet jij vinkjes achter de volgende taken :

  • Financieel overzicht creëren voor de organisatie;
  • Debiteurenbeheer;
  • Crediteurenbeheer;
  • Beschermen van de organisatie door middel van financiële interne controle (AOIC);
  • Maand- en kwartaalafsluitingen;
  • Controleren en verwerken van alle binnenkomende facturen;
  • Voorbereiden van betalingen en bewaken van debiteuren;
  • Inboeken van bank- en kasboek;
  • Opstellen van financiële rapportages;
  • Dagelijkse financiële administratie bijhouden en controleren;
  • Diversen administratieve handelingen.
  • Functie-eisen

    Wij zijn op zoek naar iemand met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel, communicatief sterk en accuraat ingesteld. Jij bent immers, verantwoordelijk voor het op orde houden van de financiële administratie. Daarnaast :

  • Cijfermatig sterk;
  • Je moet het leuk vinden om met cijfers te werken en er goed mee kunnen werken / verstand van hebben.
  • Ervaring met financiële administratie;
  • Jij draagt zorg voor het totaal plaatje, een aantal jaren werk ervaring is dan wel gewenst;
  • Communicatief vaardig;
  • Je hebt veel contact binnen de organisatie met collega’s, waardoor het belangrijk is dat je communicatieve vaardigheden goed zijn ontwikkeld.
  • Daarnaast bel je ook met partners van de organisatie, dan is het fijn als jij weet wat je beter wel én niet kunt zeggen;
  • Gezonde dosis humor;
  • Je bent sociaal ingesteld, iemand die gerust een vraag durft te stellen wanneer nodig.
  • Arbeidsvoorwaarden

  • Wij bieden een uitdagende functie in dagdienst 09 : 00 tot 17 : 00;
  • De functie is fulltime, maar ben jij nou de topper die we zoeken is ook 32 uur een optie;
  • Je salaris welke tussen de €2000,- en €3000,- per maand word bepaald afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Vakantiegeld;
  • Direct op contract bij de organisatie;
  • Het begint met een tijdelijk contract met bij goed functioneren zicht op een vaste aanstelling in de toekomst.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier