Service Delivery Manager (Junior)
ICTZ
Hoorn, Netherlands
20 uur geleden

Home vacatures Service Delivery Manager (Junior)

Sollicitatieformulier

Service Delivery Manager (Junior)

HBO / WO

AddThis Sharing ButtonsShare to FacebookFacebookShare to TwitterTwitterShare to LinkedInLinkedIn KEN WEL IEMAND THAT JOB IS MINE

De Service Delivery Manager is de verbinding tussen de klanten van ICTZ en de afdelingen Sales en Beheer. Jij maakt de beheerafspraken waardoor een zorginstelling kan vertrouwen op een stabiel, snel en veilig zorginformatiesysteem en komt in actie als er problemen dreigen te ontstaan.

Je bent het aanspreekpunt voor zorginstellingen en collega’s met vragen over de invulling van de beheer- en monitoringsdienstverlening.

Wat ga je doen als Service Delivery Manager (Junior)?

Jij bent bemiddelaar, vraagbaak en bruggenbouwer tussen ICTZ en onze’ zorginstellingen als het gaat om de monitoring- en beheerdienstverlening .

Dat betekent dat je binnen ICTZ de klant vertegenwoordigt, maar aan tafel bij de klant de belangen van ICTZ behartigt.

Je hebt intensief contact met de klanten , bouwt met hen een sterke relatie op en bent op de hoogte van wat er bij hen speelt.

Als het om wat voor reden dan ook scheef dreigt te gaan, dan kom jij in actie, ga in gesprek met de betrokkenen en zorg je voor oplossingen.

Je bent medeverantwoordelijk voor optimalisatie van de ICT-omgeving en verbetering van de werkprocessen.

Je bent verantwoordelijk voor :

  • Bewaken van de kwaliteit van de dienstverlening van ICTZ : jij beoordeelt of ICTZ de SLA’s daadwerkelijk op de juiste manier nakomt
  • Beantwoorden van vragen en verzoeken
  • Bemiddeling bij conflictsituaties tussen klanten en ICTZ (mediator)
  • Ondersteunen bij het verder uitbreiden en verbeteren van de klantrelaties
  • Het onderhouden, beheren van de SLA’s en signaleren of uitbreiding mogelijk is
  • Het onderhouden van het Dossier Afspraken Procedures (DAP)
  • Regelmatig bespreken van de SLA met de klant, zodat mogelijke problemen tijdig gesignaleerd en opgelost kunnen worden
  • Het maken van risicoanalyses voor de afdelingen Beheer en Sales, mocht de veranderende situatie van de klant daar aanleiding voor zijn
  • Rapportages opstellen voor onder meer de afdeling Beheer en het MT
  • ICTZ zoekt iemand met :

  • HBO / WO werk- en denkniveau
  • Afgeronde HBO-opleiding Bedrijfskunde of Bedrijfskundige Informatica
  • Gevoel voor de klant / eigen organisatie. Werken en denken in processen
  • Ervaring in het werken in een serviceorganisatie
  • Kennis van procesgericht werken (ITIL)
  • Affiniteit met ICT-systemen en architecturen
  • Kwaliteit- en oplossingsgerichte mentaliteit
  • Een klantgerichte en resultaatgerichte instelling
  • Oog voor detail en gevoel voor wat er speelt binnen een organisatie
  • Goede communicatieve vaardigheden en een teamgerichte houding
  • Goede Nederlandse schrijf- en leesvaardigheid
  • Wat bieden we jou?

  • Mogelijkheid om 32 of 40 uur per week werken
  • Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd (met uitzicht op een vast dienstverband)
  • Een aantrekkelijke bonusregeling
  • Persoonlijk opleidingsbudget voor cursussen, opleidingen, etc.
  • Je werkt op locatie bij klanten en op kantoor in Hoorn.
  • Bij een fulltime dienstverband zal je naar verwachting 3 dagen op kantoor werken en 2 dagen onderweg zijn voor afspraken bij klanten
  • Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden
  • Een leaseauto, laptop en telefoon
  • Een dynamische werkomgeving in een sterk groeiende organisatie.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier