Technical Support Engineer
ChannelEngine.com B.V.
Leiden, Zuid-Holland
1 dag geleden
source : nationale vacaturebank

Technical Support Engineer

E-commerce marketplace Saas-platform, 32 tot 40 uur per week

Jouw missie : van een klant met een probleem in no time een blije klant maken

Sta jij bekend als heel klantgericht en ben je goed in staat een probleem te analyseren en in te schatten of je iets zelf kunt oplossen of beter kunt escaleren?

Wil je deze kwaliteiten graag inzetten bij een internationale, snelgroeiende tech scale-up waar je veel kunt leren en snel mee zult groeien?

Dan matcht deze vacature goed met jou!

Wij zijn op zoek naar een Technical Support Engineer die vragen van onze klanten beantwoordt en ervoor zorgt dat issues worden opgelost.

Dat kan variëren van het aangeven waarom een product niet op bol.com verschijnt tot het stap voor stap doorlopen van de code en een hotfix maken voor een daarbij gevonden bug.

Wat ga je doen?

Jij bent ons eerste aanspreekpunt voor alle (technische) vragen van onze klanten, zowel per e-mail als telefonisch. Je analyseert problemen en lost ze zo snel mogelijk op of legt de klant uit welke actie nodig is.

Indien nodig escaleer je een issue naar 2nd level tech support of verwijs je een klant door naar Customer Success voor een advies over hoe ChannelEngine succesvol te gebruiken.

Je monitort issues van binnenkomst tot oplossing en houdt de klant natuurlijk goed op de hoogte van de status. Ook doe je proactief voorstellen voor algemene technische verbeteringen om soortgelijke issues in de toekomst te voorkomen.

Je creëert en onderhoudt interne documentatie over hoe te dealen met veel voorkomende technische issues en problemen.

Wat heeft ChannelEngine jou te bieden?

  • Een steile leercurve doordat je in deze rol samenwerkt met ervaren support-, customer success- en development collega’s.
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen op het gebied klantcontact, techniek en e-commerce.
  • Werken bij een bedrijf dat voorop loopt in de wereld van e-commerce en online marketplaces. Je groeit mee met een snelgroeiend bedrijf met internationale ambities.
  • Dé kans om uit te zoeken welke kant je op wilt met je loopbaan : richting commerciële of meer richting tech functies.
  • Interessante doorgroeimogelijkheden naar functies als bijvoorbeeld Integration Coordinator, 2nd Level Tech Support, Development of misschien wel richting Customer Success.
  • Veel vrijheid! Of het nou gaat om het direct kunnen oppakken van je goede ideeën of om je werktijden.
  • Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier