Logistiek administratief medewerker
Randstad
Delfgauw, Zuid Holland, NL
1 dag geleden

Wil jij werken in het leukste serviceteam van een bekend distributiecentrum? Ben jij goed in het werken met cijfers, heb jij verstand van voorraadbeheer en kan jij snel schakelen?

Dan is deze functie bedoeld voor jou!

Voor een bekend distributiecentrum zijn wij per direct op zoek naar een logistiek administratief medewerker. Het betreft een functie voor 40 uur en lange termijn.

Je komt eerst een half jaar via Randstad bij het bedrijf te werken en na een halfjaar wordt er gekeken naar verdere voortgang.

Op de afdeling waar jij gaat werken, zorg jij voor optimale beschikbaarheid van het assortiment. Jij en het team zijn verantwoordelijk voor alle logistieke processen rondom de in- en uitgaande stroom van artikelen, zowel richting de winkels en als de consument.

Daarnaast heeft de afdeling een belangrijke rol in het aandragen van informatie aan de productieomgeving, om dit operationele logistieke proces zo efficiënt en effectief mogelijk in te richten en uit te voeren.

Wat ga je doen?

Als logistiek administratief medewerker ben je onderdeel van het Serviceteam. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (zowel zakelijk als particulier) omtrent alle vragen over orders en voorraad.

Het is een dynamische functie met tal van werkzaamheden. Je ondersteunt ook in algemene administratieve werkzaamheden. Denk bijvoorbeeld aan het invoeren van (extra) bestellingen of aanpassingen op verzoek van filialen of het signaleren van afwijkende orders en het informeren van filialen in geval van onjuiste en niet doorgekomen bestellingen.

Jij onderhoudt contact met leveranciers over geplande, openstaande en geleverde orders. Hierbij houd jij ook de voorspelde winkelbehoefte in het oog.

Je zorgt voor voldoende voorraad om tegen afgesproken (actie) afspraken te kunnen uitleveren, tegen minimale voorraadkosten en opslagcapaciteit.

Je beheert de dagelijkse aanvoerplanning en verstrekt informatie over aflevertijden. Daarnaast beheer jij de openstaande reserveringen en afnameverplichtingen per artikel.

Samen met jouw collega’s van het serviceteam streef je altijd naar het beste resultaat.

Wie ben jij?

Jij hebt een afgeronde HBO opleiding en 2-3 jaar administratieve ervaring. Kennis van voorraadbeheer en basiskennis van logistieke processen is een must.

Daarnaast ben je goed met cijfers en werk je zeer secuur. Affiniteit met automatiseringssystemen en logistiek is een mooie aanvulling.

Als persoon ben je punctueel en communicatief vaardig, zowel in het Nederlands als het Engels. Je voelt je prettig in een dynamische en informele omgeving en werkt graag in een team.

Herken jij jezelf in hierboven beschreven profiel en ben jij per direct 40 uur per week beschikbaar? Dan ben jij de logistiek administratief medewerker die wij zoeken!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier