Informatiemanager
Kamer van Koophandel
Utrecht, Nederland
1 dag geleden

Jouw kracht

Je bent in staat om een vraag zo te articuleren dat de business owner zich in de vraag blijft herkennen en de oplossing gerealiseerd gaat zien die hij / zij wenst.

Je bent in staat de uiteenlopende belangen van stakeholders te verhelderen en in een gemeenschappelijk doel om te smeden.

Je weet hoe je business requirements kunt verhelderen en aanvullen, hoe je de business owner aan het roer laat, maar vanuit je kennis en kunde, alternatieve oplossingen aan kunt dragen en de business owner een verantwoorde keuze kunt laten maken.

Je vindt nieuwe technologie uitdagend en weet hoe je die verantwoord kunt toepassen, zodat we het leven van ondernemers makkelijker maken met informatie en advies,

Wat we vragen

Je draagt zorg voor de vertaling van de informatievraagstukken voor een specifiek domein. Dat doet je zowel op de middellange termijn als langere termijn, Je brengt een informatieplanning voor de langere termijn in kaart en houdt deze bij.

Concrete vraagstukken vertaal je op een gestructureerde wijze door naar uitvoerbare projecten en grotere changes. Dat doe je onder andere met respect voor de belangen van verschillende stakeholders, op strategisch, tactisch en uitvoerend niveau.

Vanzelfsprekend beschik je dus over flexibiliteit, communicatief vermogen, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat wij jou bieden

Een uitdagende functie waar je je passie in kwijt kunt en dagelijks nieuwe mogelijkheden tegenkomt. Je krijgt de ruimte om eigen initiatieven te ontplooien en tot mooie resultaten te komen.

En er staat een enthousiast team voor je klaar.

  • Een fulltime functie BBRA schaal 12 en bedraagt maximaal € 5986,- per maand afhankelijk van opleiding, kennis en werkervaring.
  • Veel mogelijkheden voor inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling.
  • Een eindejaarsuitkering
  • Shuttel vervoerskaart
  • 35 vakantiedagen (inclusief 12 ADV-dagen op basis van fulltime inzet)
  • Goede verlof-, pensioen en ziektekostenregeling.
  • Werken voor ondernemers

    Werken bij KVK is werken voor 1,8 miljoen ondernemers, het hart van de Nederlandse economie. Als KVK stimuleren we ondernemerschap.

    We laten ondernemers starten, innoveren en groeien in binnen- en buitenland. We beheren het Handelsregister en leveren informatie, diensten en producten aan ondernemers.

    Dit doen we zoveel mogelijk online.

    We zijn een publieke, landelijke organisatie met zo'n 1400 betrokken medewerkers die oog hebben voor maatschappelijk belang.

    Om het beste uit onszelf te halen, werken we aan onze talenten en ontwikkelen we ons voortdurend. We dagen onszelf elke keer opnieuw uit om ondernemers in Nederland vooruit te helpen.

    Tijd om te ondernemen

    Met een ondernemende houding kom je binnen KVK het verst. Mensen die kansen signaleren en deze verzilveren, passen het beste bij ons.

    Ben jij zo iemand en herken jij jezelf direct als onze nieuwe Informatiemanager?

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier