Teammanager Klantcontactcenter (Amsterdam)
Kamer van Koophandel
Amsterdam, NL
2 dagen geleden

Algemene informatie

Standplaats : Amsterdam

Weet jij op inspirerende en motiverende wijze leiding te geven aan een team professionals? We verbeteren onze processen en vergroten onze toegevoegde waarde voor ondernemer.

Als geen ander weet je hoe we steeds meer richting een eigentijds digitaal kanaal kunnen gaan. Op deze wijze bouw je mee aan de vernieuwde KVK!

Jouw kracht

Als Teammanager heb jij een duidelijke visie op organisatieverandering. Om de dienstverlening van de KVK goed op de kaart te zetten, zorg jij ervoor met je team van specialisten dat het call- en onlinekanaal uitgebouwd wordt tot een eigentijds digitaal kanaal.

Als teammanager leg je de lat dan ook hoog. Goed is niet snel goed genoeg voor jou; je gaat voor een klantwaardering van minimaal een 8,5.

Ambassadeurs, die het Call-kanaal een warm hart toedragen en dit ook in de buitenwereld communiceren vormen voor jou en je team de rode draad.

Je stuurt je team op resultaat (afhandeltijd, first time fix, verzuim, medewerkers- en klanttevredenheid) en eigen verantwoordelijkheid.

Zo geeft jouw afdeling deskundig informatie en voorlichting over de start van een bedrijf, groei, innovatie, buitenland en financiering.

Als Teammanager ben je doel- en actiegericht en ga je proactief samen met jouw team specialisten er tegenaan om het hoogst mogelijke resultaat te behalen.

Je gelooft in de kracht van de standaard en het continu verbeteren hiervan. Je richt je op het vastgestelde resultaat en gaat door totdat het doel bereikt is mede door jouw vasthoudendheid en sterk uithoudingsvermogen.

Vol enthousiasme geef je inspirerend en motiverend leiding aan jouw team professionals. Door jouw ervaring en visie ben jij in staat je team verder te professionaliseren.

Een open cultuur is daarbij erg belangrijk voor jou en dit draag je ook uit. In hectische situaties houd je het hoofd koel, stel je prioriteiten en houd je focus.

Je werkt gestructureerd en monitort op feiten en resultaten en stuurt kort cyclisch bij.

Wat we vragen

Samen met collega-teammanagers zet je stevige stappen in een meer prestatiegerichte werkwijze met voldoende aandacht voor de mens.

Je hebt ervaring met het opzetten en aansturen van een team gericht op Klantmeldingen. Je kijkt voortdurend kritisch naar manieren waarop het werk en processen slimmer kunnen en onderneemt initiatief en actie dit tot stand te brengen.

De ultieme kans voor jou om betrokken te zijn bij tactische issues, onze toegevoegde waarde naar klanten verder te vergroten en het belang van de KVK voorop te stellen.

Kortom : dit is een uitdagende functie voor een ervaren teamleider die het verschil weet te maken.

Functieprofiel

  • Een HBO diploma;
  • Minimaal 3-5 jaar relevante leidinggevende ervaring (+ / - 20 medewerkers);
  • Ervaring met het opzetten en aansturen team klantmeldingen;
  • Bekend met verander- en performancemanagement;
  • Kennis van en ervaring met klantcontactcenter (cijfermatig sterk, in staat om rapportages te vertalen naar acties binnen je team);
  • Ervaring met coachend leiderschap;
  • Standplaats is Amsterdam. Bereidheid om te af en toe te reizen naar andere locaties (Woerden & Utrecht).
  • Wat wij jou bieden

    Een uitdagende functie waar je je passie in kwijt kunt en dagelijks nieuwe mogelijkheden tegenkomt. Je krijgt veel ruimte en vrijheid om zelfstandig te handelen en tot mooie resultaten te komen. En dan ook nog :

  • Een fulltime functie schaal 10 en bedraagt maximaal € 4677 per maand afhankelijk van opleiding, kennis en werkervaring;
  • Individueel Keuzebudget van 16,37% over het salaris;
  • Veel mogelijkheden voor inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling;
  • Shuttel vervoerskaart;
  • 35 vakantiedagen (inclusief 12 ADV-dagen op basis van fulltime inzet);
  • Goede verlof-, pensioen en ziektekostenregeling.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier