Service Engineer
Michael Page
Roosendaal, NL
5 dagen geleden

Taken en verantwoordelijkheden

Wat is je takenpakket als Service Engineer?

  • Afhandelen van service calls van internationale service organisaties aangaande technische problemen voor jouw productenpakket;
  • Beoordelen en afwerken van garantie claims;
  • Begeleiden van klantspecifieke aanpassingen in het veld;
  • Bepalen en inrichten van service delen of samenstellingen;
  • Opstellen van service documentatie en installatie handleidingen;
  • Ontwikkelen van product trainingen;
  • Geven van interne en externe product trainingen aan service organisaties;
  • Doen van voorstellen ter optimalisatie van het product op basis van geconstateerde technische problemen in het veld;
  • Werkzaamheden worden zelfstandig verricht in afstemming met je collega Service Engineer;
  • Je werkt nauw samen met product en proces engineering voor jouw productenpakket;
  • Neemt deel in verbeterteams;
  • Familiebedrijf

    Verder groeien in je professionele carierre

    Profiel

    Onze opdrachtgever vraagt :

  • Afgeronde HBO Werktuigbouwkunde of Elektrotechniek (of vergelijkbaar);
  • Minimaal 2-4 jaar werkervaring als Service Engineer / Customer Support Engineer of in een vergelijkbare technische service verlenende functie bij een manufacturing and production organisatie;
  • Basiskennis van gas-techniek, koeltechniek of besturingstechniek een pre;
  • Enthousiaste en gedreven teamspeler met oplossend vermogen;
  • Resultaatgericht, analytisch vermogen en aandacht voor kwaliteit en optimalisatie;
  • Sterke communicatieve vaardigheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk).
  • Over onze klant

    Onze opdrachtgever ontwikkelt en produceert een uitgebreide lijn aan professionele grill-apparatuur en food counters voor het warm en koud presenteren van levensmiddelen.

    Deze producten worden wereldwijd geleverd aan de supermarkt-, horeca-en catering-branche via een uitgebreid distributeursnetwerk.

    Ontwikkeling en productie vinden plaats in de regio Roosendaal. Naast deze locatie hebben zij eigen vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en de Verenigde Staten.

    Binnen de afdeling Engineering is een vacature ontstaan voor een Service Engineer / Customer Support Engineer.

    Aanbod

    Waarom werken bij onze opdrachtgever? Deze organisatie kenmerkt zich als groeiend en innovatief. De 140 trotse medewerkers werken elke dag allemaal aan hetzelfde doel : Hun klanten in de food retail in staat stellen om hun versproducten te bereiden, te bewaren en zo aantrekkelijk mogelijk te presenteren.

    Naast een informele werksfeer bieden wij uitdagende functie met een bij de verantwoordelijkheden passend pakket arbeidsvoorwaarden.

    Hierbij horen 27 vakantiedagen en 13 ADV-dagen. De opdrachtgever biedt ruimte om het beste uit jezelf te halen, jezelf te ontwikkelen en om te leren van fouten.

    Collega 's ervaren de bedrijfscultuur als bevlogen, betrokken en plezierig met een open communicatie.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier