Administratief Medewerker Crediteurenadministratie
TABS Holland
Zaandam, NL
6 dagen geleden

Omschrijving

Timber and Building Supplies Holland N.V. is actief op de Nederlandse markt van hout en bouwmaterialen. De holding bestaat uit een groep van bedrijven : leveranciers van hout en bouwmaterialen, groothandels en bewerkingsbedrijven.

Ben jij de onmisbare schakel tussen onze vestigingen en onze leveranciers én de steun en toeverlaat voor de vestigingen als het gaat om de inkomende facturenverwerking? Dan zoeken wij jou!

Wat je gaat doen bij ons?

Als medewerker crediteurenadministratie ben je onder andere bezig met het verwerken en boeken van kosten en goederen facturen en het onderhouden van de grootboekrekeningen.

Je initieert procesverbeteringen. Daarnaast heb je veelvuldig contact met leveranciers en collegas. Afwisseling is gegarandeerd in deze functie.

Uiteraard start je met een gedegen inwerkperiode waarin je ons bedrijf, de processen en de leveranciers leert kennen en waarin je de financieel administratieve werkzaamheden je eigen maakt.

Verder houd je je bezig met :

  • Valideren van facturen;
  • Boeken van facturen;
  • Bijhouden van grootboekrekeningen;
  • Zorgdragen voor tijdige betaling aan leveranciers;
  • Telefonisch contact houden met vestigingen en leveranciers;
  • Continue procesverbeteringen;
  • Juist en volledig verwerken van btw boekingen.
  • Het team

    Als teamplayer voel jij je als een vis in het water en werk je graag mee aan de gezamenlijke doelen. Als medewerker crediteurenadministratie ben je werkzaam op de Financiële Administratie.

    Het team bestaat uit een mix van Young professionals en ervaren controllers. Met jouw collegas verzorg je je dagelijks alle binnenkomende facturen voor de gehele organisatie.

    Daarnaast heb je actief contact met de collegas uit ons vestigingsnetwerk.

    Kwalificaties

    Herken jij jezelf in onderstaande?

    Timber and Building Supplies Holland is de afgelopen jaren sterk gegroeid. Wij zijn ambitieus en zijn daarom op zoek naar een enthousiaste collega die ons helpt verder te groeien en professionaliseren. J

  • Je bent administratief nauwkeurig en accuraat, kunt goed omgaan met een veelheid aan verschillende werkzaamheden en je denkt in processen;
  • Een afgeronde, bij de functie passende, opleiding op MBO4-niveau;
  • Kennis van SAP;
  • Kennis van Invoices (Readsoft) is een pre;
  • Goede omgangsvormen en communicatieve vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Arbeidsvoorwaarden

    Wat krijg jij van ons?

  • Natuurlijk een passend salaris. Wij gaan er in elk geval voor zorgen dat je de komende jaren ook nog kan groeien;
  • Je krijgt bij een fulltime dienstverband 24 vakantiedagen en 6 ADV-dagen;
  • Afhankelijk van je reisafstand krijg je ook reiskostenvergoeding (>
  • 10 km enkele afstand);
  • Wil jij je verder ontwikkelen? Dan kun je via ons werk gerelateerde cursussen en opleidingen volgen;
  • Medewerkerskorting op al onze materialen.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier