Omschrijving
Timber and Building Supplies Holland N.V. is actief op de Nederlandse markt van hout en bouwmaterialen. De holding bestaat uit een groep van bedrijven : leveranciers van hout en bouwmaterialen, groothandels en bewerkingsbedrijven.
Ben jij de onmisbare schakel tussen onze vestigingen en onze leveranciers én de steun en toeverlaat voor de vestigingen als het gaat om de inkomende facturenverwerking? Dan zoeken wij jou!
Wat je gaat doen bij ons?
Als medewerker crediteurenadministratie ben je onder andere bezig met het verwerken en boeken van kosten en goederen facturen en het onderhouden van de grootboekrekeningen.
Je initieert procesverbeteringen. Daarnaast heb je veelvuldig contact met leveranciers en collegas. Afwisseling is gegarandeerd in deze functie.
Uiteraard start je met een gedegen inwerkperiode waarin je ons bedrijf, de processen en de leveranciers leert kennen en waarin je de financieel administratieve werkzaamheden je eigen maakt.
Verder houd je je bezig met :
Het team
Als teamplayer voel jij je als een vis in het water en werk je graag mee aan de gezamenlijke doelen. Als medewerker crediteurenadministratie ben je werkzaam op de Financiële Administratie.
Het team bestaat uit een mix van Young professionals en ervaren controllers. Met jouw collegas verzorg je je dagelijks alle binnenkomende facturen voor de gehele organisatie.
Daarnaast heb je actief contact met de collegas uit ons vestigingsnetwerk.
Kwalificaties
Herken jij jezelf in onderstaande?
Timber and Building Supplies Holland is de afgelopen jaren sterk gegroeid. Wij zijn ambitieus en zijn daarom op zoek naar een enthousiaste collega die ons helpt verder te groeien en professionaliseren. J
Arbeidsvoorwaarden
Wat krijg jij van ons?