Procurement Coordinator
Bosch España
Nieuwegein, UT, nl
6 dagen geleden

Beschrijving van het bedrijf

Bosch Energy and Building Solutions te Nieuwegein levert oplossingen op het gebied van veiligheid en beveiliging. Wij kunnen complete safety en security oplossingen bieden op het gebied van o.

a. brand, ontruiming, communicatie, inbraak, video, toegangscontrole en crisismanagement. Wil jij met jouw ideeën zinvolle technologie vormgeven?

Of het nu gaat om de sector Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods of Energy and Building Technology bij ons krijg je de kans om de levenskwaliteit van mensen wereldwijd te verbeteren. Welkom bij Bosch.

Functieomschrijving

Je bent verantwoordelijk voor het proces van inkoop tot en met levering van materialen voor projecten en service en ondersteun je daarbij afdelingen om de beste prijs / kwaliteit te behalen.

In de functie van Procurement Coordinator ontwikkel en implementeer je de inkooprichting, onderhandel je raamovereenkomsten en zorg voor efficiënte en gestroomlijnde processen Verder ben je verantwoordelijk voor :

  • Het coördineren van een team van 5 man;
  • Opstellen, implementeren en beheren preferred supplier lijst;
  • Actieve deelname in tenders en projecten met focus op voorwaarden en risico management;
  • Stuurt en coördineert onderhandelingen met leveranciers en partners (tot ca 3 mln contractwaarde);
  • Stuurt logistiek aan en zorgt voor transparantie en tijdige levering van materialen.
  • Functie-eisen

    Wat jou onderscheidt :

    Onze need-to-haves :

  • Je beschikt over meerdere jaren inkoop ervaring in het beste geval binnen technisch gerelateerde project-omgevingen zoals bijv.
  • installatie- of bouwbedrijven;
  • je hebt een afgeronde MBO+ / Bachelor (bedrijfskunde) in combinatie met een inkoopopleiding zoals Nevi1 of vergelijkbaar;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van een kleine team .
  • Verder vragen wij van jou :

  • conceptueel en strategisch denken is gemakkelijk voor je;
  • je communiceert proactief met externe en interne klanten, werkt gestructureerd en goede documentatie is voor jou een vanzelfsprekendheid;
  • je bent goed in het zelfstandig oplossen van problemen en zoekt altijd naar procesverbeteringen;
  • je hebt ervaring met grote klanten / contracten;
  • je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands; Engels of Duits is een plus.

    Aanvullende informatie

    Wat bieden wij jou?

  • Uitstekend salaris 13e maand en bonusregeling;
  • 26 + 6 ADV vrije dagen;
  • pensioenopbouw;
  • fulltime baan met een jaarcontract en uitzicht op vaste aanstelling;
  • een unieke én uitdagende functie binnen een internationaal opererend bedrijf wat zich bezighoudt met de nieuwste technologieën;
  • uitstekende werksfeer;
  • Ben je geïnteresseerd solliciteer dan via de button!

    Wil je meer weten over deze vacature? Bel of Whatsapp dan met Soraya van Dijke(Corporate Recruiter) via 06-46928451.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier