Medewerker Finance & Credit Control
Career Control
Made, Nederland
7 dagen geleden
source : onrecruit

Functieomschrijving

Career Control is exclusief namens haar partner in de regio Breda op zoek naar een medewerker Finance & Credit Control voor een fulltime vacature.

Onze opdrachtgever is een middelgrote organisatie en een producent van een merk dat bijna iedere Nederlander kent.

De klanten zijn de grote spelers in de markt en zijn voornamelijk gevestigd in de BeNeLux.

Het bedrijf is de laatste jaren gegroeid en blijft een stabiele speler in haar branche voor de komende jaren.

In een werkomgeving waarin o.a.

persoonlijk en saamhorigheid kernwoorden zijn, werken zo’n 50 collega’s samen aan het bereiken van de doelen.

Je komt te werken in een klein team waarbij je dagelijks intensief contact hebt met elkaar.

Je werkt direct samen met de Finance Manager en de Business Controller.

Ben je op zoek naar een zelfstandige rol waarin je het verschil kunt maken en waarbij je veel afwisseling hebt in je dagelijkse werkzaamheden?

Dan zit je hier helemaal goed!

Wat ga je doen?

In deze rol ben je verantwoordelijk voor 3 hoofdtaken, te weten credit control, ondersteunen bij accounting taken en een stukje informatica / telefonie.

Hieronder de belangrijkste elementen op een rij :

  • Credit Control : Na het verwerken van de binnengekomen betalingen heb je contact met je klanten mbt de openstaande facturen.
  • In het geval van escalaties zorg je voor eventueel voor een blokkade van deze klant, of beter nog, zorg je snel voor een oplossing.

    Bij nieuwe klanten voer je een credit check uit.

  • Crediteurenbeheer : Je verwerkt en beheert binnengekomen facturen en creditnota’s en zorgt dat deze digitaal goedgekeurd worden zodat ze geboekt kunnen worden.
  • Je hebt contact met leveranciers en creëert uiteindelijk ook de betalingsbatch.

    Tenslotte analyseer je deze batch en pas je eventuele betalingsregels aan.

  • Boekhouding : Je controleert en analyseert declaraties en verzorgt maandelijks de BTW aangifte en zorgt voor een aansluiting met de administratie.
  • Rapportage : Je ondersteunt bij maand- en jaarafsluitingen en rapporteer over o.a.
  • openstaande facturen en prijsverschillen.

  • Informatica & telefonie : Je geeft elektronische hardware uit aan (nieuwe) collega’s en zorgt op dit gebied ook voor het beheer en de ondersteuning.
  • De ideale kandidaat

  • Heeft HBO werk- en denkniveau
  • Heeft bij voorkeur een PDB
  • Is ervaren in debiteurenbeheer / cash collecting
  • Heeft boekhoudkundige kennis en ervaring met o.a.
  • Arbeidsvoorwaarden

    Wat krijg je er voor terug wanneer je in dienst treedt bij onze klant?

  • Naast een mooi vast salaris ontvang een 13e maand
  • Een mogelijke reiskostenvergoeding
  • 38 vrije dagen per jaar, waarvan er een aantal zijn vastgesteld*
  • Contactinformatie

    Voor vragen over de vacature, neem contact op met onze Recruiter Bas Arts via

    Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier