Productmanager
Rijksoverheid
Utrecht
3 dagen geleden

Functie omschrijving

KVK maakt zich klaar voor de toekomst. Om beter te kunnen inspelen op de wensen van onze klanten maken wij onze dienstverlening flexibeler en onze ICT up-

to-date. KVK zet vol in op digitalisering en heeft zichzelf ten doel gesteld om de beste digitale dienstverlener te worden binnen de publieke sector.

Als allround productmanager zal je beginnen met een lopend project, namelijk UBO (Ultimate Beneficial Owner). Op 1 januari 2020 moet er een werkend UBO-

register zijn. Als geen ander weet jij de voortgang, de overeengekomen specificaties met diverse stakeholders te bewaken en op een juiste wijze door te vertalen naar de IT-

afdeling. Op redelijk korte termijn zullen we een project starten om de kwaliteit van het handelsregister te optimaliseren.

Hierin speel je een cruciale rol! Daarnaast spelen verantwoordelijkheden als onder andere deponeringen van algemene voorwaarden, archivering in het handelsregister en ben je naast productmanager ook uitvoerder en contactpersoon richting ministeries.

Kortom, een veelzijdige en uitdagende functie!

Als echte professional begrijp je hoe je deze functie aanpakt : zelfstandig, ondernemend en resultaatgericht. Je hebt visie, weet op basis van klantinzichten producten te bouwen en weet met je communicatieve skills te overtuigen en te inspireren.

KVK is continu in beweging. Samen met een team specialisten ga je het handelsregister verder digitaliseren. Als ervaren productmanager zorg je voor een goede afstemming met externe en interne belanghebbenden, zowel in het publieke als in het private domein.

Met jouw inhoudelijke kennis en tact weet je als productmanager een juiste vertaalslag te maken en treed je richting diverse stakeholders proactief op als sparringpartner.

Je bent op de hoogte van nieuwe trends en ontwikkelingen in de veranderende digitale wereld. Op deze manier bouw je mee aan een nieuwe KVK.

Arbeids voorwaarden

  • Een afgeronde WO-opleiding (bijvoorbeeld financieel, juridisch of ICT).
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een klant- en resultaatgerichte omgeving.
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met ICT.
  • Overige arbeids voorwaarden

    Salaris niveau schaal 12

  • Kennis van financiële vastlegging en ervaring met registers.
  • Maand salaris

  • Kennis van en ervaring met projectmanagement.
  • Min €3.667

  • Kennis van en ervaring met Agile werken.
  • Naast het salaris en vakantiegeld kun je rekenen op een eindejaarsuitkering, de zogenaamde 13e maand. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden.

    Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer maximaal 55% betaald ouderschapsverlof (onder voorwaarden), studiefaciliteiten, een extra verlofregeling voor ouderen en een vergoeding woon-

    werkverkeer. Bovendien heb je een aantal individuele keuzemogelijkheden bij het samenstellen van je arbeidsvoorwaardenpakket.

    Dienst verband Tijdelijke aanstelling met uitzicht op vaste aanstelling Contract duur 1 jaar met uitzicht op vaste aanstelling Maximaal aantal uren per week 40

    Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier