Frontend developer
Belastingdienst
Apeldoorn, NL
12 dagen geleden

Functie-eisen

  • Je hebt hbo niveau en minimaal vijf jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je hebt ervaring met portaaltechnieken HTML5, CSS3 en Javascript.
  • Je hebt kennis van design-thinking.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met WebSphere portal / SASS, LEAP, Vue en Frameworks.
  • analyseren
  • omgevingsbewustzijn
  • resultaatgerichtheid
  • proactief
  • Herken jij jezelf ook hierin?

    Je bent dol op je vak en altijd geïnteresseerd in de nieuwste trends. Daarbij signaleer je mogelijkheden om die ontwikkelingen en technieken in te zetten bij de verschillende portalen.

    Als frontend-developer wil je pionieren door vernieuwende oplossingen te realiseren. Je vindt het leuk om samen te werken met verschillende disciplines en om samen een succesvolle oplossing te implementeren.

    Met jouw drive en flair ben je een echte aanjager en zorg je dat ideeën ook echt gerealiseerd worden.

    Salarisniveau schaal 11

    Maandsalaris Min €3130 - €4809 (bruto)

    Contractduur -

    Minimum aantal uren per week 32

    Maximum aantal uren per week 36

    Overige arbeidsvoorwaarden

    Naast salaris en vakantiegeld kun je rekenen op een eindejaarsuitkering. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden.

    Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer ouderschapsverlof, studiefaciliteiten en een vergoeding woon-werkverkeer.

    Bij de Rijksoverheid heb je een aantal individuele keuzemogelijkheden bij het samenstellen van je arbeidsvoorwaardenpakket.

    Wij verwachten van onze werknemers dat ze integer zijn. En we vragen aan nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

    Als deze niet kan worden overlegd, volgt geen aanstelling.

    De organisatie - Belastingdienst

    Bij de Belastingdienst werken 28.000 mensen verspreid over het hele land. We zijn verantwoordelijk voor heffing, inning en controle van belastingen en premies volksverzekeringen.

    Daarnaast sporen we fraude op, verrichten we douanetaken en zorgen we voor de uitbetaling van voorlopige teruggaven en huur-

    zorg- en kinderopvangtoeslag. In teams werken medewerkers met uiteenlopende achtergronden en opleidingsniveaus aan de dienstverlening voor miljoenen burgers en bedrijven.

    Op dit moment is de Belastingdienst volop in beweging; de rol van data wordt steeds groter en werkzaamheden worden in toenemende mate gedigitaliseerd.

    Maar in welk team of vakgebied je ook werkzaam bent : bij de Belastingdienst heb je direct een verantwoordelijke functie, van waaruit je je in verschillende richtingen verder kunt ontwikkelen om burgers en bedrijven in Nederland nog beter van dienst te kunnen zijn.

    De Belastingdienst is op weg naar de toekomst!

    De afdeling - Directie Informatievoorziening / GBS

    De Directie Informatievoorziening (IV) heeft een integraal jaarplan. De organisatie werkt voor de gehele Belastingdienst en heeft als doel de Belastingdienst optimaal te ondersteunen.

    Daartoe werkt IV met de business samen op basis van functionele gelijkwaardigheid. In onderling overleg wordt de prioriteitstelling vastgesteld, waarbij de eindverantwoordelijkheid steeds meer schuift richting de business.

    Onderdeel Generieke Business Services (GBS) brengt generieke eindvoorzieningen voor burgers en bedrijven en medewerkers op het gebied van interactie, data en kantoorvoorzieningen voort.

    Bijzonderheden

    Graag ontvangen wij jouw brief en cv in een Word- of Pdf-bestand. Je kunt deze uploaden via de sollicitatiebutton. De voorkeur gaat uit naar kandidaten die het meest aansluiten bij het opgestelde profiel.

    Dit heeft betrekking op zowel de genoemde opleiding(en) als werkervaringseisen. Vermeld deze daarom duidelijk in je cv.

    Onze selectieprocedure voor deze functie ziet er als volgt uit : Allereerst wordt beoordeeld of een voorrangskandidaat binnen de Rijksoverheid in aanmerking komt voor deze functie.

    Als je een beroep doet op een voorrangspositie, stuur dan ook een kopie van die beschikking mee. Daarna kunnen we beoordelen of jouw cv en motivatiebrief voldoen aan de gestelde functie-eisen.

    De binnengekomen sollicitaties beoordelen wij wekelijks. Bij gebleken geschiktheid nodigen we je zo snel mogelijk uit voor een selectiegesprek.

    Deze gesprekken vinden op maandag, dinsdag en donderdag plaats op onze locatie Quintax in Apeldoorn.

    Een assessment kan deel uit maken van het sollicitatieproces, evenals het maken van een casus, het opvragen van referenties en (online) screening, bijvoorbeeld via databanken, (zoekmachines) en sociale netwerken.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier