Vacature Assistant Regulatory Affairs| Bayer B.V. | Mijdrecht | 32 – 40 uur
Bayer AG
Mijdrecht, Netherlands
12 dagen geleden

Bayer is een wereldwijd opererende onderneming met kernactiviteiten in de Life Science-sectoren van de gezondheidszorg en de landbouw.

Bayer wil met zijn producten en diensten de mens tot nut zijn en bijdragen tot een hogere levenskwaliteit. Bij Bayer kan je deel uitmaken van een bedrijfscultuur waar passie om vooruit te denken gewaardeerd wordt en waar medewerkers de mogelijkheid krijgen om echt een verschil te maken.

JOUW TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN

Heb jij een farmaceutisch georiënteerde hbo-opleiding of ben je apothekers assistent(e) en kun je nauwkeurig en onder tijdsdruk werken?

Vind je het leuk om in een professioneel en informeel team te werken? Lever jij altijd goede kwaliteit, ook onder hoge productiviteit en bij meerdere projecten tegelijk?

Dan hebben wij de functie van Assistant Regulatory Affairs voor jou! Deze boeiende functie wordt op detacheringsbasis ingevuld.

Wat ga je doen als Assistant Regulatory Affairs?In deze functie werk je op de afdeling Regulatory Affairs. Je focus ligt op registratietaken in de breedste zin van het woord, maar je ondersteunt ook met algemene administratieve taken die je deelt met de andere Regulatory Affairs Assistant.

Je ondersteunt de Head RA, de managers, officers, specialisten en je bent mede verantwoordelijk voor het richting geven en uitvoeren van het registratiebeleid van Bayer B.

V. Je belangrijkste werkzaamheden zijn : - voorbereiden en indienen van variaties- wijzigen en controleren van verpakkingsteksten-

monitoren van de budget forecasting en inkooporders- aansturen en monitoren van de vertalingsopdrachten van registratieteksten zoals verpakkingen, bijsluiters en SmPC’s-

onderhouden van contacten met onze fabrikanten- up to date houden van data bases- informeren van de Business Units over relevante wijzigingen van bijvoorbeeld de SmPC en bijsluiters-

algemene administratieve werkzaamheden; ook ter ondersteuning van de Head RA en de RA managers / officers en specialisten Wat bieden wij de Assistant Regulatory Affairs?

We zijn in 2018 wederom uitgeroepen tot Top Employer en dat is niet voor niets. Want Bayer is een succesvolle organisatie die haar producten doordacht in de markt zet, jou een inspirerende omgeving biedt met volop uitdagingen en mogelijkheden je verder te ontwikkelen.

Je profiteert bij Bayer van een uniek pakket arbeidsvoorwaarden zoals : - een uitstekend salaris met 8% vakantietoeslag, een 13e maand en een prestatiebonus-

34 vakantiedagen, waarvan 5 dagen worden vastgesteld voor collectieve sluiting (op fulltime basis)- internationale carrièremogelijkheden-

een beschikbare premie’ pensioenregeling, met slechts 4% eigen bijdrage Waar ga je werken als Assistant Regulatory Affairs?

Op de afdeling Regulatory Affairs-Quality verzorgen we op het gebied van Regulatory Affairs de aanvragen voor het verkrijgen van registratie van farmaceutische en biotechnologische geneesmiddelen in Nederland.

We zijn actief betrokken bij de ontwikkeling van Europese strategieën en de uitvoering van Europese procedures. Op het gebied van Quality zien we toe op naleving van de wetgeving bij de productie (GMP) en distributie (GDP) van geneesmiddelen door het onderhouden van een lokaal kwaliteitsmanagement systeem.

WIE JIJ BENT

Wat is het profiel van de Assistant Regulatory Affairs?- Een farmaceutisch georiënteerde afgeronde hbo-opleiding of diploma apothekers assistent(e) of een afgeronde hbo opleiding met ervaring in de Pharma in een soortgelijke functie -

Het is een must dat je basiskennis hebt van registratieprocedures- Een jaar ervaring met het indienden van dossiers is een pre-

Je werkt nauwkeurig, ook onder tijdsdruk - Je levert altijd goede kwaliteit, ook bij hoge productiviteit en meerdere projecten tegelijk-

Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden-

Je kunt goed overweg met Microsoft Word, Sharepoint, Excel, PowerPoint en Outlook en je hebt affiniteit met werken met IT applicaties-

Je voelt je als een vis in het water in een dynamische en veranderende omgeving En beschik je over de volgende competenties?

Je werkt graag samen, je bent accuraat, betrouwbaar, proactief, hands-on en oplossingsgericht. Plannen, organiseren en prioriteren is onderdeel van jouw DNA.

Je bent klantgericht, resultaatgericht, je ontwikkelt je graag, bent gedreven en je voelt je verantwoordelijk voor je werk.

Dan moet je zeker solliciteren! Want dit is écht een hele boeiende functie binnen onze mooie organisatie. Je kunt online solliciteren, maar wacht daar niet te lang mee, de sluitingsdatum is 17 juni 2018.

Een persoonlijkheids- en cognitieve vragenlijst zijn onderdeel van deze procedure. Heb je nog vragen?Onze recruiter Stef Auburger beantwoordt deze graag als je haar belt via +31(0)6-

28215872. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

JOUW SOLLICITATIE

Solliciteren
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
voortzetten
Aanvraagformulier