Logistics Administrative Employee
Trek Bicycle
Wijchen, Netherlands
30 minuuten geleden

Wie zijn wij?

TREK Bicycle Corporation is de wereldwijd marktleider op het gebied van fietsen. TREK produceert fietsen, fietsonderdelen en fietsaccessoires.

Tevens is TREK de grootste fietsproducent van de Verenigde staten. Het hoofdkantoor is gevestigd in Waterloo (Wisconsin) waar het in 1976 allemaal begon.

In Nederland is het kantoor voor de Benelux gevestigd in Harderwijk en het Europees distributiecentrum in Wijchen. De TREK fietsen, onderdelen en accessoires worden in meer dan 90 landen verkocht.

Wat ga je doen?

Vanuit het distributiecentrum in Wijchen zorgen we voor de dagelijkse bevoorrading van fietsenwinkels in heel Europa. Iedere dag zetten we ons in om op tijd te kunnen leveren en onze klanten tevreden te stellen.

De werkzaamheden bestaan uit het toewijzen van zendingen aan een vervoerder m.b.v een TMS systeem. Probleem oplossen en inzicht is je tweede natuur want tijdens het uitleveren van de zendingen kunnen zich ook problemen voordoen.

Aan jou de taak om deze puzzel op te lossen wat er is gebeurd en hoe we de klanten kunnen helpen. Een onderdeel hiervan is het opmaken en indienen van schadeclaims.

Bijkomende taken zijn het regelen van pickups bij dealers en ben je verantwoordelijk voor het aflsluiten van alle vervoerders op het einde van de dag.

Tevens kun je bijdragen aan het optimaliseren van het werkproces en leuke projecten om het werk te verbeteren!

Wat bieden wij jou?

Een leuke afwisselende baan met leuke en betrokken collega's en een goede sfeer. Gezien onze sportieve blik op de wereld kun je bij ons 1 uur per week sporten tijdens werktijd : lekker buiten fietsen of hardlopen of sporten in onze fitnessruimte! Ook zorgen wij voor vers fruit op het werk én je mag een fiets lenen om in je privétijd mee te fietsen.

Je krijgt je reiskosten vergoed (€0,19 per km, max. 30 km enkele reis). Daarbovenop kun je als medewerker (stads)fietsen en accessoires kopen voor een mooi prijsje! Bij goede prestaties kun je tevens een bonus ontvangen die maandelijks wordt uitgekeerd.

Wat vragen we van jou?

Wij zoeken stressbestendige teamplayer die flexibel is, het werk zelf ziet liggen en zijn verantwoordelijkheid pakt in het zorgen voor een gestroomlijnde afdeling.

Je bent service gericht en spreekt de Nederlandse en Engelse taal en die graag de handen uit de mouwen steekt. Kennis van office Word en Excel zijn benodigd voor deze functie.

Je draait mee in shifts tussen 06.00 uur / 15.00 uur en 13.00 uur / 22.00 uur (wisselrooster). In overleg kan een 3-wekelijks wisselrooster worden opgesteld.

Daarnaast vragen we je om plezier te hebben in je werk, proactief mee te denken maar ook te doen!

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier