Klantenservice vacature
Teleperformance
Maastricht, NL
4 dagen geleden

FunctietypeCustomer service medewerkerStandplaatsMaastrichtPlaatsMaastrichtUren per week24 - 40 uur

Kom voor de klantenservice werken van heel mooi IT merk! Dit is een unieke kans!

0.0 00

Volop doorgroeimogelijkheden incl salarisverhoging als je goed werk levert. Start met 10,- en stroom binnen 4 maanden door naar 13,-

euro per uur! Dit betreft geen sales / verkoop bonus.

Is je telefoon je 2e huis? Ben jij de "go to" person als de tablet van je vriend of kennis vastgelopen is? Kijk dan snel verder en klik op solliciteer!

Clickbait? Nope. Teleperformance zoekt namelijk een Klantenservice medewerker voor één van de leading tech brands. En die specialist mag best zijn vergroeid met smartphone, tablet en laptop.

Graag zelfs! Klanten blij maken, dat is wat je doet. Solo, maar vaak ook samen met #peopleofTP.

Hoe dan?

Door issues te fixen, instellingen toe te lichten en klanten te helpen om alles (meer mag!) uit hun devices te halen. Alsof je de tablet van een vriend maakt, maar dan niet voor een drankje’ (je wacht al weken ) maar voor een salaris.

Hoewel het vaak om technische support gaat, ondersteun je klanten ook bij vragen over bijvoorbeeld garantie en specs. En als ze willen weten op welke laptop hun videobewerkingsprogramma nóg soepeler draait, stel je meteen drie fantastische alternatieven voor.

Inclusief pro’s en con’s.

De scanversie van de vacature

  • Je maakt klanten blij door issues te fixen en vragen te beantwoorden
  • En helpt ze meteen om meer uit hun devices te halen
  • Je vertelt enthousiast over spannende innovaties van jouw’ merk
  • Je deelt insights en oplossingen met je team : samen word je steeds beter
  • Wie is onze Klantenservice medewerker?

    Een enthousiaste IT-minded klantprofessional. Iemand die in 4K specs droomt, maar wel in drie woorden helder kan maken wat specs betekenen.

    Iemand die pas blij is als klanten dat zijn. En iemand die het helemaal niet erg vindt als een klant het verschil niet weet tussen POP en IMAP.

    Of tussen i7 en i9. En nee, je hoeft zelf geen systemen in elkaar te kunnen zetten. Plus : wat je nog niet weet, weet je na de inspirerende training. Beloofd!

    Bekendheid met iOS en / of MacOS, of vergelijkbare technologie, is wenselijk

    Wat je echt moet kunnen voor deze service vacature

  • Kunnen : klanten perfect begrijpen én helpen
  • Hebben : passie voor laptops, tablets en smartphones
  • Willen : dat elke klant zich begrepen en geholpen voelt
  • Zijn : een ambitieuze teamspeler die insights continu deelt
  • Leuk, maar what’s in it for me?

  • Een open / toffe / energieke werksfeer : work hard, play hard, dat werk
  • Een salaris met benefits : bonussen, fitness, reiskosten, kortingen en meer
  • Drie weken (!) training : inspirerend, leerzaam, intensief én, jawel, betaald
  • Job zekerheid : je werkt echt voor ons, niet via (bijvoorbeeld) payrolling
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier