Servicedesk medewerker
Page Personnel
Amsterdam, NL
4 dagen geleden

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor de IT support;
  • Het doorsturen van incidenten naar de tweedelijns support;
  • Het beheren van werkplekken en ICT gerelateerde apparaten;
  • Het registeren van incidenten;
  • Contacten onderhouden met de leveranciers.
  • Uitdagende rol als servicedesk medewerker in prettige werkomgeving;
  • Een hecht team met professionele collega's.

    Profiel

  • Je bent in het bezit van een MBO opleiding in de richting van ICT relevante werkervaring;
  • Je hebt kennis van netwerkomgevingen;
  • Je hebt kennis van Windows servers en Office365;
  • Je bent communicatief sterk en je bent analytisch ingesteld;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Over onze klant

    Deze organisatie is een softwareontwikkelaar voor financiële instellingen. Begrippen als betrouwbaarheid en kwaliteit staan daarbij centraal.

    Deze organisatie biedt jou de mogelijkheid om door te groeien.

    Aanbod

  • Een marktconform salaris afhankelijk van je werkervaring;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen binnen deze organisatie.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier