account intercedent overheid
Randstad Groep Nederland
Den Haag, ZH, Netherlands
5 dagen geleden

Ben jij dé spil tussen opdrachtgevers en Randstad? Heb je interesse in overheidsinstellingen en woon je in omgeving Den Haag?

Solliciteer direct op deze uitdagende functie!

Steeds goed blijven schakelen tussen verschillende partijen en personen. Dat moet je wel liggen. Want als intercedent ben jij dé schakel tussen Randstad en enkele van onze grote klanten binnen de overheidssector.

Jij lost samen met je team complexe personeelsvraagstukken op, zoekt continu naar verbeteringen en signaleert kansen. Niet voor niets zien de klanten in jou een strategische sparringpartner met verstand van zaken.

Een collega over deze baan

Werkplezier staat in deze rol centraal. Geen dag is hetzelfde, het ene moment ben je bezig om vacatures te voorzien en het andere moment wordt je input gevraagd in het kader van een HR-vraagstuk.

Dit maakt het werk erg dynamisch en bovenal leuk.

Zo ziet jouw functie eruit

Je werkt als intercedent voor een aantal grote overheidsinstellingen in de regio Den Haag. Je bedient een aantal vaste klanten en probeert onze dienstverlening ook bij nieuwe afdelingen onder de aandacht te brengen.

Samen met je directe collega’s regel je alles van A tot Z voor deze klanten. Je bent verantwoordelijk voor de werving van nieuwe medewerkers, de begeleiding en HR taken voor de flexwerkers, maar ook schakel je veel met collega’s waarmee je samen deze klanten bedient.

Daarnaast ben jij HR businesspartner van de klant en spar je met de HR-managers, teamleiders en directeuren over diverse personeelsvraagstukken, HR ontwikkelingen en hoe Randstad daar het beste in kan ondersteunen.

Je manager Mireille Meulendijk is jullie steun en toeverlaat. Je standplaats is het centrum van Den Haag, de mooie vestiging aan de Zwarteweg! Maar je bent ook bij klanten te vinden of op andere vestigingen in de regio.

Als Intercedent Overheid

Ben je een echte netwerker die kansen ziet en weet te verzilveren; jij stapt makkelijk op mensen af en weet mensen vanuit inhoud voor je te winnen.

Ben je verantwoordelijk voor een optimale dienstverlening van Randstad bij klanten en prospects binnen de Overheid.

  • Ben je een stevige gesprekspartner die aan de klant gewaagd is en snel schakelt tussen verschillende niveaus; van directie tot uitzendkracht en van HR-manager tot recruiter;
  • Ben je organisatorisch sterk en heb je geen moeite met het stellen van prioriteiten en het nemen van beslissingen.

    Heb je een super afwisselende baan waarin je elke dag opnieuw wordt uitgedaagd en het voelt alsof je je eigen toko runt!

    Krijg je de mogelijkheid om te blijven leren en jezelf voortdurend te verbeteren via ons eigen opleidingsprogramma.

    Dit heb jij in huis

    Minimaal een hbo diploma aangevuld met 2 jaar werkervaring in de arbeidsbemiddeling, bij een overheid of in het bank- en verzekeringswezen.

    32-40 uur per week beschikbaar.

    Woonachtig in de directe omgeving van Den Haag en in bezit van eigen vervoer

    Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

    Een gezonde dosis overtuigingskracht en uitstekende communicatieve vaardigheden.

    Je weet je mannetje te staan en kunt goed plannen en organiseren.

    Je neemt je werk serieus, werkt nauwkeurig en weet vertrouwen te wekken bij de klant.

    Waarom Randstad?

    Al 60 jaar brengt Randstad mens en werk bij elkaar. Niet alleen in Nederland, maar wereldwijd. Bij ons kies je dan ook niet voor een baan, je kiest voor een carrière.

    Er zijn volop mogelijkheden voor persoonlijke groei en je vindt een grote diversiteit aan functies binnen heel Randstad Groep.

    Dit biedt jou als account intercedent interessante carrièreperspectieven : Wist je dat 80% van ons hoger management binnen onze eigen organisatie opgeklommen?

    Een bruto maandsalaris tussen € 2.300,- en € 2.600,- obv 40 uur (afhankelijk van je werkervaring)

    Een goede werksfeer in een ondernemend team!

    Veel opleidingsmogelijkheden en ontwikkelkansen.

    25 vakantiedagen en 8,5% vakantietoeslag.

    Choose your own phone regeling (met werkgeversbijdrage van €225).

    Een ruim maandelijks benefit budget waarmee je zelf kunt kiezen tussen vrije tijd of geld of voor inzet van je budget voor o.

    a. een sabbatical, een fiets, tablet, sportabonnement of opleiding.

    Een fijne bonusregeling, interessante aandelenregeling, goede pensioenregeling en korting op je zorgverzekering.

    Ben jij onze nieuwe collega?

    Zie jij jezelf al aan het werk als intercedent bij Randstad? Dan maken we graag kennis met jou! Je kunt direct solliciteren.

    Wil je eerst antwoord op je vragen? Bel (of app) dan Marcelle Stiens, Talent Acquisition Specialist via 06-21186712 of marcelle.

    stiens randstadgroep.nl.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier