Process Owner
Action
Zwaagdijk-oost, NL
4 dagen geleden

Full-time 38 uur per week)

Vind jij het heerlijk om processen te analyseren en ervoor te zorgen dat deze goed zijn ingericht waardoor er efficiënt gewerkt kan worden in onze +1500 winkels?

Ga jij áán bij het verbeteren en implementeren van winkelprocesverbeteringen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over de afdeling

De afdeling Store operations bestaat uit 15 tot bijna 20 collega’s en is internationaal verantwoordelijk voor winkelprocessen, projecten, productiviteitsbeheer, nieuwe winkels en voorraadverlies.

Een onderdeel hiervan is het Store Process Improvement team. Wij zijn verantwoordelijk voor het operationele model van alle Action winkels.

Hierbinnen heb je het team process & support. Zij Die zijn verantwoordelijk voor het beheer van winkelprocedures winkelprocessen, handleidingen, instructies en formulieren, procesverbeteringen en functioneel beheer van winkel IT-systemen.

Wat ga je dagelijks doen?

Als Process Owner ben jij verantwoordelijk voor een groot deel van de winkelprocessen. Dit houdt in dat jij alle winkelprocessen van voor tot achteren kent en jij je continue richt op het analyseren en implementeren van verbeteringen.

Zo hebben we onlangs een pilot met zelfscankassa’s geïmplementeerd in een aantal Action winkels, dan zijn wij verantwoordelijk voor een duidelijk en efficiënt winkelproces

Hiernaast heb je een ondersteunende rol richting de winkelorganisatie en zorg je ervoor dat de dagelijkse operatie zo efficiënt mogelijk verloopt.

Zo beantwoord je bijvoorbeeld vragen vanuit de winkelorganisatie, los je issues op die de winkels raken, ondersteun je bij het testen van nieuwe systemen, formulieren en werkmethoden, evalueer je dit grondig en documenteer je de veranderingen.

Aangezien jij de processen binnen de winkels als geen ander kent participeer je in middel- en grote projecten geïnitieerd door andere afdelingen.

Hierbij breng jij de impact op de winkelprocessen in kaart en geef je hierover feedback relevante aan de projectmanager.

Niet alleen worden de projecten geïnitieerd door andere afdelingen ook doe je zelf onderzoek in de onze winkels internationaal en bouw je interne relaties op van waaruit initiatieven tot procesverbeteringen komen, die je vervolgens uiteraard zelf oppakt.

Bovenstaande is nog maar een greep uit de werkzaamheden. Kortom een ontzettend mooie uitdaging om jouw voetdruk achter te laten en bij te dragen de verdere optimalisatie van onze internationale winkelorganisatie.

Wat maakt jou een goede Process Owner?

Jij hebt goede communicatieve vaardigheden, je bouwt gemakkelijk relaties en mensen weten jou te vinden. Je bent georganiseerd, weet structuur aan te brengen in je werk en projecten en komt zelf met initiatieven.

En verder :

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 4 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur binnen de retail;
  • Ervaring met procesverbeteringen en projectmatig werken;
  • Kennis van of ervaring met het maken van workflows in een pré;
  • Vloeiend in Engels, andere Europese talen zijn een pré.
  • Dit bieden wij jou als Process Owner :

  • Een marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Laptop + Smartphone;
  • 24 vakantie dagen, met de optie tot het aankopen van 5 extra dagen;
  • 15 % korting op het Action assortiment;
  • Een aantrekkelijk pensioen.
  • Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier