Customer Succes Manager
WerkTalent
's-Gravenhage, NL
1 dag geleden

Bedrijfsomschrijving

Het bedrijf is een enthousiaste, eigenzinnige ensnelgroeiende organisatie, waarbij plezier en hard werken heel goedsamen gaan.

Ze geloven dat je mensen vanuit eigenverantwoordelijkheid, de vrijheid moet geven om zelf invulling tegeven aan werk, waarbij afwisseling tussen werkzaamheden centraalstaat en repeterend werk tot een minimum wordtbeperkt.

Administratieve processen bestaangrotendeels uit repeterende werkzaamheden en zijn daarom zeergeschikt om te automatiseren.

Het bedrijf helpt organisaties metcloud software voor het automatiseren van deze processen, zoals dedigitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen enbonnetjes.

Daarmee is het bedrijf de assistent van de financiëleadministratie, waarbij gebruikers de controle en het overzichtbehouden over de verschillende administratieve processen binnen deorganisatie.

Functieomschrijving

Als Customer Succes Manager bouw je samen met je teammee aan het succes van het bedrijf én natuurlijk van de klanten. Jebent verantwoordelijk voor je eigen klanten en zorgt ervoor dat zijhet maximale uit de software halen.

Dat begint bij de onboarding,waarbij nieuwe klanten op weg worden geholpen bij de ingebruiknamevan. Daarna weet jij, aan de hand van automatisch gegenereerdesignalen, precies welke klant jouw aandacht en ondersteuning goedkan gebruiken.

Samen met de klant zorg je er vervolgens voor dathet bedrijf blijft aansluiten op de (financiële) processen binnenhun organisatie.

Kort samengevat ziet jouwfunctie er als volgt uit :

  • Je bentaanspreekpunt en helpt klanten tijdens de onboarding. Dit gebeurtvia Microsoft Teams of bij een klant oplocatie;
  • Tijdens de onboarding neem je klantenmee in het hele (inkoop)proces en je zorgt ervoor dat het bedrijfgoed aansluit op de processen van de klant, inclusief aansluitingop het ERP- / boekhoudsysteem wat gebruiktwordt;
  • Na de onboarding onderhoud je contactmet jouw klanten. Op basis van automatisch gegenereerde signalen,weet jij precies wanneer het weer tijd is om één van de klantenondersteuning te bieden bij gebruik van de software en / of om hennaar de volgende fase te begeleiden;
  • Jesignaleert terugkerende vraagstukken en draagt intern suggestiesaan om deze structureel op telossen.
  • Functie-eisen

  • Je bent Open,Eigenzinnig, Praktisch en Ondernemend;
  • Je bentanalytisch en hebt affiniteit met (financiële)processen;
  • Je bent communicatief vaardig,klantgericht en ziet kansen voor zowel alleklanten;
  • Je bent een gesprekspartner op niveau,creatief en denkt in oplossingen;
  • Ervaring inIT is geen vereiste. Je wordt vooral enthousiast van het échtverder helpen van onze klanten. Je bent pas tevreden als de klantdat ook is;
  • Je beschikt over een HBO / WO werk-en denkniveau.
  • Je bent woonachtig in de regioRijswijk, Den Haag,Rotterdam
  • Arbeidsvoorwaarden

  • Een plek waar jij echtjezelf mag zijn;
  • Een marktconform salaris enreiskostenvergoeding;
  • 25 vakantiedagen en eengunstige pensioenregeling (slechts 2% eigenbijdrage);
  • Een laptop van dezaak;
  • Een Fulltime baan met Flexibelewerktijden (inloop van 7.00 - 10 uur en uitloop van 15.00 -18.00);
  • Gratis lunch, vers fruit en nog veelmeer;
  • Lekkere bonenkoffie met vers opgeschuimdemelk;
  • Een afwisselende functie met veel ruimtevoor eigen initiatief en persoonlijkeontwikkeling;
  • Afleiding op de werkvloer, zoals : tafelvoetbal, tafeltennis, gitaar enpiano;
  • Wekelijkse borrels en meerderebedrijfsuitjes per jaar, waar jij je collega's écht leert kennen.;-)
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier