Customer service medewerker
tempo team
Culemborg
1 dag geleden

Functieomschrijving

We zoeken een medewerkers die de afdeling Customer Services van dit bedrijf in Culemborg gaat ondersteunen. Hiervoor dien je absoluut goed telefonisch en administratief onderlegd te zijn om de eerste lijns vragen van klanten te beantwoorden.

luisteren, samenvatten, doorvragen, noteren..etc). Omdat je ook met internationale klanten te maken hebt is het voor jou dé uitdaging deze goed te informeren.

Met jouw uitstekende Engelse taal komt dit helemaal goed.

Wat bieden wij jou

  • Voor minimaal een jaar met uitzicht tot vast
  • Een werkweek van 36 uur
  • Een leuke werkomgeving met nóg leukere collega's!
  • Het bedrijf staat goed op je CV
  • Uitstekend salaris marktconform
  • Wie ben jij

    Jij weet je klantvriendelijkheid te behouden terwijl jij de informatie in 1 van de ongeveer 6 systemen verwerkt. Jij kunt snel schakelen en houd overzicht in deze situatie.

  • Jij bent klantvriendelijk en kunt omgaan met weerstand
  • Jij bent een aanpakker, kunt met stress omgaan en / terwijl jij alle informatie nauwkeurig verwerkt
  • Jij beheerst de kennis om te werken met meerdere systemen
  • Jij beheerst de Engelse en Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift
  • Jij bent leergierig om deze baan eigen te maken en de spill te zijn in deze functie.
  • Wat ga je doen

    Het gaat om de top 10 vragen die je na een kort maar specifiek inwerkprogramma zou moeten kunnen beantwoorden.

    De vragen die je niet kan beantwoorden ga je noteren (cases van maken) zodat deze door de 2de lijns opgepakt kunnen worden.

  • Wanneer een klant belt over een bestelling, klacht of informatie wenst komt hij bij jou
  • Jij staat de klant vriendelijk te woord en luistert goed naar de vraag. Waar nodig vraag je door en je vat zijn vraag nog eens samen.
  • Als de vraag duidelijk is weet jij ook in welk systeem je moet zijn waar je dit gesprek in verwerkt. Is dit een vraag die jij zelf kunt afhandelen?
  • Dan zorg je voor een passend antwoord of oplossing die jij de klant kunt meegeven.
  • Als je deze vraag niet zelf kunt afhandelen, zorg je voor een correcte doorschakeling naar je collega's van de 2de lijn.
  • Je controleert of je alles goed verwerkt hebt en dat de klant tevreden kan zijn.
  • Top, je telefoon is weer beschikbaar voor de volgende klant
  • Waar ga je werken

    Bij een werkgever dat hun klanten helpt door mensen, markten, producten en informatie te verbinden. Betrouwbaar, onafhankelijk en servicegericht.

  • Verbindt logistieke ketens en ontwikkelt zich naar een regisseur van netwerken en logistieke samenwerkingsverbanden.
  • Ze bieden hiervoor een hoogwaardig en volledig pakket aan logistieke en aanverwante diensten.
  • Innovatief en met een internationale ambitie.
  • Sollicitatie

    Ben je stressbestendig, een echte aanpakker en vind je het leuk om klanten telefonisch te voorzien van informatie! Reageer direct en wij hebben snel contact!

    Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

    Sollicitatieprocedure

    Om te solliciteren heb je een account nodig. Bij je eerste sollicitatie maak je dit eenvoudig via het sollicitatieformulier aan.

    Bij een volgende sollicitatie kun je inloggen en worden je gegevens opgehaald. Met je account kun je inloggen op Mijn Tempo-Team.

    Hier kun je de voortgang van je sollicitatie(s) volgen en je persoonlijke gegevens en cv aanvullen zodat wij de beste baan voor jou kunnen vinden.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier