Klantenservice medewerker Frans
USG - Unique
Eindhoven
2 dagen geleden

Bedrijfsomschrijving

Het bedrijf waar jij straks werkzaam bent als klantenservice medewerker is een internationaal, beursgenoteerd en gerenommeerd familiebedrijf met een sterke ambitie.

Ze zijn nu al de grootste groenteverwerker ter wereld, maar hun ambitie reikt verder dan dat. Hun missie voor 2025 is dé speler te zijn die mensen wereldwijd inspireert om te genieten van plant-based food’.

Innovatie, customer connection en premium kwaliteit zijn hierbij doorslaggevend. De organisatie heeft Franse roots en het hoofdkantoor is gevestigd in Noord-Frankrijk.

De regio van Noord-Europa is één van de regio’s die leidend is in het realiseren van deze missie. Ze zijn een commerciële organisatie, gevestigd in Eindhoven.

Ze dragen de verantwoordelijkheid voor de Benelux, Scandinavië en het Verenigd Koninkrijk. In Eindhoven vind je hun afdeling Customer Service & Supply Chain.

Deze afdeling bestaat uit 19 medewerkers die zich bezig houden met orderverwerking, de ondersteuning van sales en supply chain.

Ze zijn als customer service zeer vooruitstrevend en staan voor een excellente customer service.

Wat leuk dat jij nog steeds enthousiast bent over de vacature van klantenservice medewerker! Wat zijn de volgende stappen?

Op het moment dat jij solliciteert nemen we zo snel mogelijk contact met je op, Na een kennismakingsgesprek met Unique stellen we jou voor aan het bedrijf.

Als dit een match is ga je op kennismakingsgesprek. Goed gesprek gehad? Gefeliciteerd, jij gaat als klantenservice medewerker aan de slag!

Heb je nog vragen? Dan mag je contact opnemen met Unique Eindhoven. Je kunt ons bellen op het nummer 040-2968080 of mailen naar eindhoven unique.nl.

Functieomschrijving

Heb jij goede beheersing van de Franse en Nederlandse taal? Ben jij communicatief vaardig en secuur? Dan is deze functie voor klantenservice medewerker perfect voor jou!

Wat worden jouw verantwoordelijkheden als je aan de slag gaat als klantenservice medewerker?

  • Invoeren, verwerken, en opvolgen van klantenorders van met name de Belgische retailmarkt en alles wat hiermee in relatie staat;
  • Verwerken van van retoursontvangsten en daarmee verbonden crediteringen;
  • Actief meedenken aan verbetervoorstellen voor de gehele afdeling;
  • Ondersteuning aan de accountmanagers in het verkoopproces met maximale klanttevredenheid als doel en resultaat;
  • Eerste aanspreekpunt voor klanten, maar ook van de fabrieken en het depot.
  • Functie-eisen

    Waar moet jij aan voldoen als je wilt komen werken als klantenservicemedewerker? Jij :

  • Bent commercieel en communicatief vaardig;
  • Beschikt over mbo+ werk- en denkniveau;
  • Werkt accuraat;
  • Hebt een proactieve instelling;
  • Beschikt over zeer goede beheersing van de Nederlandse en Franse taal, Engelse taal is een pre;
  • Staat stevig in zijn / haar schoenen en kan goed zijn / haar grenzen aangeven.
  • Herken jij jezelf in bovenstaande eisen? Lees dan snel verder en solliciteer direct!

    Arbeidsvoorwaarden

    Wat bieden wij als je komt werken als klantenservice medewerker?

  • Fulltime functie van 40 uur met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Salarisindicatie tussen €2000 en €3000 afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Gemotiveerde en leuke collega's;
  • Dynamische en internationale organisatie.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier