Hoofd Bedrijfsvoering (133-2019)
SOVAK
Noord-Brabant, Netherlands
3 dagen geleden
source : JobLeads

SOVAK is een ondernemende middelgrote organisatie die mensen met een verstandelijke beperking begeleidt. We zijn actief in West Brabant.

Ons motto is : SOVAK kleurt levens, JIJ DOET ERTOE! Dit geldt voor onze cliënten en zeker ook voor onze medewerkers die met hart en ziel hun werk doen! Medewerkers die verantwoordelijkheid willen krijgen en ondernemend zijn.

Samen zorgen we ervoor dat elke dag ertoe doet.

Hoofd Bedrijfsvoering (133-2019) Voor 32 tot 36 uren per week. Als Hoofd Bedrijfsvoering geef je hiërarchisch leiding aan en coach je de ondersteunende teams die de bedrijfsvoering van SOVAK (IT, HR, Financiële administratie, Kwaliteit, Facilitair, Communicatie, Zorg en Ondersteuning, Receptie) verzorgen.

Je stuurt ongeveer 40 FTE aan. Je bent verantwoordelijk voor de resultaten van de ondersteunende teams. Je coacht professionals in het behalen van hun resultaten.

De ondersteunende processen zijn dienstverlenend aan het primaire proces. Teams werken volgens de principes van zelforganisatie.

Dat betekent dat verantwoordelijkheden zo laag mogelijk in de organisatie belegd zijn. Je bent ook gespreks- en sparringpartner voor collega leidinggevenden in de zorg, de SOVAK-

adviseurs en de RvB. Over SOVAK SOVAK is een ondernemende middelgrote organisatie die mensen met een verstandelijke beperking begeleidt.

We zijn actief in West Brabant. Ons motto is : SOVAK kleurt levens, JIJ DOET ERTOE! Dit geldt voor onze cliënten en zeker ook voor onze medewerkers die met hart en ziel hun werk doen! Medewerkers die verantwoordelijkheid willen krijgen en ondernemend zijn.

Samen zorgen we ervoor dat elke dag ertoe doet. Wat ga je doen als hoofd bedrijfsvoering? Je realiseert samen met de medewerkers in de ondersteunende teams een gezonde bedrijfsvoering, passend bij de in-

en externe ontwikkelingen van onze organisatie. Je voornaamste taken zijn :

  • Het coachen van medewerkers en de teams richting meer zelf organiserend werken, onder andere door op een natuurlijke wijze de gekozen koers en richting uit te dragen.
  • Het zorgdragen voor kennisdeling met collega-leidinggevenden op het gebied van ondersteuning, bedrijfsvoering en coaching.
  • Samen met de medewerkers richt je de processen binnen de ondersteunende diensten zodanig in dat er een efficiënte en effectieve bedrijfsvoering is. Wie ben je?
  • Je beschikt over relevante vakkennis en -kunde op minimaal HBO+ denk- en werkniveau, door een relevante opleiding, aanvullende cursussen en werkervaring.
  • Je hebt een bedrijfskundige achtergrond, beschikt over brede kennis van bedrijfsvoering en bedrijfsprocessen, bij voorkeur in de zorg, en je hebt leidinggevende ervaring.
  • Je hebt kennis en ervaring in organisatieontwikkelingsprocessen en bent in staat medewerkers het beste uit zichzelf te laten halen op hun eigen vakgebied en in hun rol en functie.
  • Jij doet er toe! Want jij beschikt, in willekeurige volgorde, over de volgende competenties :

  • Vaardigheden, waarbij coachen, motiveren, enthousiasmeren en stimuleren tot zelf organiseren en talentontwikkeling, bevragen, toetsen en aanspreken op gedrag belangrijke aspecten zijn.
  • Je stuurt vakprofessionals aan, dus procesbegeleiding is een belangrijke competentie.

  • Zelfstandig kunnen werken binnen de beleidskaders (wet en -regelgeving, organisatiebeleid, regelingen, procedures, protocollen en begroting).
  • Daadkracht tonen door tijdig en effectief te interveniëren, in staat aan te sluiten op het leerklimaat binnen de ondersteunende teams, om zo het groepsproces te managen.
  • Advisering, waaronder overtuigen, monitoren en signaleren naar Raad van Bestuur, teamcoaches en medewerkers.
  • Verbinden en versterken van medewerkers en afdelingen / teams.
  • Organisatorisch talent. Vanzelfsprekend heb je affiniteit met de zorg. Je werkdagen / tijden zijn? De werkdagen en -tijden zijn in onderling overleg te bepalen.
  • Wat bieden wij? In aanvang een dienstverband van één jaar. Met de intentie het contract na het jaar om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd.

    Het salaris bedraagt, afhankelijk van je opleiding en ervaring, maximaal ? 4499,- bruto per maand (functieschaal FWG 55 / 60 CAO Gehandicaptenzorg) bij een 36-

    urige werkweek. Meer informatie Inlichtingen over deze functie zijn te verkrijgen via Joost Meijs (lid RvB), T 088 - 3520113 en Inge Broere (Adviseur Kwaliteit en Strategie), T 06 -

    18414432. Solliciteren Herken jij jezelf in bovengenoemde functieomschrijving en competenties, dan ben jij diegene die wij zoeken en ontvangen graag jouw sollicitatie! Stuur je motivatiebrief met CV vóór maandag 14 oktober 2019 naar : sollicitanten sovak.

    nl. Een referentiecheck maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Geïnteresseerd in deze vacature? Mail je motivatie en CV! Bijlagen graag in Word of PDF sollicitanten sovak.nl Graag het vacaturenummer vermelden! 088 -

    35 20 100 laat je terugbellen door ons Scroll naar beneden SOVAK voor jou

  • Je beschikt over relevante vakkennis en -kunde op minimaal HBO+ denk- en werkniveau, door een relevante opleiding, aanvullende cursussen en werkervaring.
  • Je hebt een bedrijfskundige achtergrond, beschikt over brede kennis van bedrijfsvoering en bedrijfsprocessen, bij voorkeur in de zorg, en je hebt leidinggevende ervaring.
  • Je hebt kennis en ervaring in organisatieontwikkelingsprocessen en bent in staat medewerkers het beste uit zichzelf te laten halen op hun eigen vakgebied en in hun rol en functie.
  • Jij doet er toe! Want jij beschikt, in willekeurige volgorde, over de volgende competenties :

  • Vaardigheden, waarbij coachen, motiveren, enthousiasmeren en stimuleren tot zelf organiseren en talentontwikkeling, bevragen, toetsen en aanspreken op gedrag belangrijke aspecten zijn.
  • Je stuurt vakprofessionals aan, dus procesbegeleiding is een belangrijke competentie.

  • Zelfstandig kunnen werken binnen de beleidskaders (wet en -regelgeving, organisatiebeleid, regelingen, procedures, protocollen en begroting).
  • Daadkracht tonen door tijdig en effectief te interveniëren, in staat aan te sluiten op het leerklimaat binnen de ondersteunende teams, om zo het groepsproces te managen.
  • Advisering, waaronder overtuigen, monitoren en signaleren naar Raad van Bestuur, teamcoaches en medewerkers.
  • Verbinden en versterken van medewerkers en afdelingen / teams.
  • Organisatorisch talent. Vanzelfsprekend heb je affiniteit met de zorg.Je werkdagen / tijden zijn? De werkdagen en -tijden zijn in onderling overleg te bepalen.
  • In aanvang een dienstverband van één jaar. Met de intentie het contract na het jaar om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd.

    Het salaris bedraagt, afhankelijk van je opleiding en ervaring, maximaal ? 4499,- bruto per maand (functieschaal FWG 55 / 60 CAO Gehandicaptenzorg) bij een 36-

    urige werkweek.Inlichtingen over deze functie zijn te verkrijgen via Joost Meijs (lid RvB), T 088 - 3520113 en Inge Broere (Adviseur Kwaliteit en Strategie), T 06 -

    18414432.Herken jij jezelf in bovengenoemde functieomschrijving en competenties, dan ben jij diegene die wij zoeken en ontvangen graag jouw sollicitatie! Stuur je motivatiebrief met CV vóór maandag 14 oktober 2019 naar : sollicitanten sovak.

    nl.Bijlagen graag in Word of PDF sollicitanten sovak.nl Graag het vacaturenummer vermelden! 088 - 35 20 100 laat je terugbellen door ons Scroll naar benedenSOVAK voor jou

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier